16 Kasım 2010 Salı

İŞ ADAMLARI KURBAN BAYRAMI SÜRESİNCE YURT DIŞINDA YAPILAN DAĞITIMLARA KATILACAK

kıdemli öğrencilerin ellerini öpmeye bir çocuk saygı göstermek için.
Bir çok övülen gelenek haline geldi ne, Türk işadamları yüzlerce şahsen Kurban Bayramı Müslüman dini festival (Kurban Bayramı) için ülke çapında toplanan yardım sunmak için yabancı topraklara gidecek.

Bu yıl hayırsever dernekler yurtdışında yardım dağıtım programları için işadamları arasında artan talep deneyimli olduğunu varsayalım. Yıllar geçti aksine bu yıl dokuz gün boyunca uzanan resmi tatil, bu artışın nedenlerinden biridir. Yardım dernekleri artık hedef gruplar için tüm ayrıntıları çalıştıktan sonra ve yollar gönüllü yardımcı olacak ne bu programlar için son hazırlıklarını yapıyor.

fedakârlığa razı oldu İbrahim Peygamber'in Allah'a sarsılmaz bir inanç hatırlatma olarak bir hayvan kurban bunu araçlarla olacak 16-19 Kasım, bu yıl sonbaharda, her yetişkin Müslüman gerektirir Kurban Bayramı, tanrı önce Tanrı'ya kendi oğlu yerine kurban bir hayvan onu sağlamak için müdahale etti. Türkiye seçmek de çok çok yardım dernekleri bir numara ile başka milletlere muhtaç desteklemek için feda para göndermek için tercih ile, kendileri yapmak kasap aşağı başlık yerine bir hayvan kurban başkası ödemek için. Bu örgütler arasında Kimse Yok Mu (Is Anybody There), bu gönüllü olacak işadamı sayısı ile kurşun ve kurbanlık sığır ve koyun eti yardımı diğer tür ek olarak teslim edilecek ülke sayısı alıyor konumundadır .

, Işadamları Peru Pakistan arasında 36 ülkede muhtaç insanlara on binlerce bu yıl et teslim Kimse Yok Mu planına göre olacaktır.

resmi tatil yıl geçmiş aksine, bu yıl dokuz gün boyunca uzanır gibi işadamları Talep yurtdışından yardım dağıtım programları arttı. Yardım derneklerinin kendi hedef gruplarına olarak tüm ayrıntıları çalıştıktan sonra ve yollar gönüllü yardımcı olacak ne bu programlar için son hazırlıklarını bulunmaktadır

"Kimse Yok Mu 36 ülkenin bu yıl gidecek. işadamları Yüzlerce gönüllü olmak isteyen, bizimle temasa var. Biz sırasıyla 100 ve 50 kişi ile Bosna ve Pakistan tek başına gidecek. Buna ek olarak, küçük gruplar Mozambik, Peru, Haiti, Sudan ve Senegal gibi ülkeleri ziyaret edecek, "derneğin basın sözcüsü İsmail Kılıç, Pazar's Zaman söyledi.

Geçen yıl Kimse Yok Mu yardım elini uzatmak ve Kurban Bayramı süresince gönül köprüsü kurmak, Afganistan, Nijerya, Pakistan ve Sudan dahil 38 ülkede, ek olarak Türkiye'de 38 il ziyaret etti. 93.000 ailelerin toplam Kurban geçen yılki Bayramı süresince et ve diğer hediyeler aldı.

Dosteli (Dostluk Hand), Deniz Feneri (Deniz Feneri) ve İnsani Yardım Vakfı (İHH) Yurt dışında da bu yıl yardım dağıtım kampanyaları düzenleyecek diğer birkaç hayır kuruluşları vardır. Iken Dosteli sekiz ülkede muhtaç insanlara ulaşmak için ayarlanmış, Deniz Feneri onlar şu anda kötü durumda olduğunu söylüyor üç odaklanacaktır. İHH, diğer taraftan, 25 işadamı ekibiyle, dünyanın hemen her köşesine seyahat edeceğini söyledi.

Dosteli gelen İsmail Köksal onlar ve 16 işadamı bir ekip topladık Azerbaycan, Bosna-Hersek, Gürcistan, Kazakistan, Moğolistan, Pakistan ve Senegal gideceğini söyledi. O da et dağıtmak ek olarak, onlar da kuyu inşa edeceğini ve giysi dağıtımı Pazar's Zaman söyledi. Deniz Feneri basın sözcüsü Tuba Akalın üç ülkelerin gönüllü Pakistan, Sudan ve Bangladeş olup gideceğini söyledi. O onların amacı esas olduğundan son iki insanlara kurban hayvan eti dağıtmak için ancak Pakistan içinde çeşitli yardım kampanyaları organize edeceğini de sözlerine ekledi.

İHH basın sözcüsü Salih Bilici onlar Afganistan, Moğolistan ve Pakistan kendi çaba söyledi. Dosteli gibi, İHH de kuyu inşa edecek ve dağıtmak, bu ülkelerdeki insanlar için giysiler.

Bu sivil toplum örgütlerinin yanı sıra, Büyük Birlik Partisi (BBP) de sel vurdu Pakistan dini festival sırasında aktif hale gelecektir. Parti tarihinin ülkenin en kötü doğal felaket kurbanları için beş köy inşa edilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.